Facultatea de Inginerie Electrică și Știința Calculatoarelor din cadrul Universității „Ștefan cel Mare” din Suceava organizează în zilele de 8 și 9 decembrie 2016 a treia ediție a concursului studențesc “25 de ore la USV (25h@USV)”. Patru echipe alcătuite din trei sau patru studenți vor concura în cadrul unei competiții de natură tehnică, care să testeze și să valideze abilitățile de dezvoltare hardware și software cîștigate, creativitatea în lucrul cu noile tehnologii interactive ale momentului, precum și perseverența de a realiza, într-un timp limitat, aplicații tehnice performante.
Concursul va începe la ora 10:00, în data de 8 decembrie, și se va încheia în ziua următoare cu procesul de evaluare și festivitatea de premiere. Pe toată durata celor 25 de ore de desfășurare a concursului, echipele de studenți vor putea fi văzute la lucru în Atriumul corpului E al universității. Tema concursului din acest an va consta în dezvoltarea unei aplicații pentru crearea de noi experiențe interactive pentru vizitatorii unor expoziții muzeale. În acest scop, echipele vor folosi dispozitive smartwatch dotate cu GPS, ecran tactil și senzori de mișcare care au fost asigurate pentru acest eveniment de către organizatori. Tema este inspirată de colaborarea pe care membri ai Facultății de Inginerie Electrică și Știința Calculatoarelor din cadrul Universității „Ştefan cel Mare” din Suceava o prefigurează cu Muzeul Bucovinei din Suceava, în vederea oferirii de noi experiențe interactive vizitatorilor în momentul parcurgerii expozițiilor. Dificultatea acestui concurs este dată și de timpul limitat (25 de ore) pe care echipele de studenți îl vor avea la dispoziție pentru finalizare proiectelor proprii. Un juriu alcătuit din trei invitați din partea Muzeului Bucovinei din Suceava, OSF Global Services și Assist Software va evalua capacitatea studenților de a propune soluții eficiente și creative pentru tema propusă.
Echipa de organizatori, prof. univ. dr. ing. Adrian Graur şi prof. univ. dr. ing. Radu-Daniel Vatavu, vede în această competiție răspunsul pe care Universitatea „Ştefan cel Mare” din Suceava îl dă eforturilor manifestate în plan internaţional pentru derularea celebrelor evenimente de tip „hackathon” prin măsurarea unei noi mărimi fizice a dezvoltării în domeniul IT, și anume creativitatea tehnică pe unitatea de timp. Sponsorii concursului din acest an sunt Assist Software, OSF Global Services și Global Design.
Concursul va începe la ora 10:00, în data de 8 decembrie, și se va încheia în ziua următoare cu procesul de evaluare și festivitatea de premiere. Pe toată durata celor 25 de ore de desfășurare a concursului, echipele de studenți vor putea fi văzute la lucru în Atriumul corpului E al universității. Tema concursului din acest an va consta în dezvoltarea unei aplicații pentru crearea de noi experiențe interactive pentru vizitatorii unor expoziții muzeale. În acest scop, echipele vor folosi dispozitive smartwatch dotate cu GPS, ecran tactil și senzori de mișcare care au fost asigurate pentru acest eveniment de către organizatori. Tema este inspirată de colaborarea pe care membri ai Facultății de Inginerie Electrică și Știința Calculatoarelor din cadrul Universității „Ştefan cel Mare” din Suceava o prefigurează cu Muzeul Bucovinei din Suceava, în vederea oferirii de noi experiențe interactive vizitatorilor în momentul parcurgerii expozițiilor. Dificultatea acestui concurs este dată și de timpul limitat (25 de ore) pe care echipele de studenți îl vor avea la dispoziție pentru finalizare proiectelor proprii. Un juriu alcătuit din trei invitați din partea Muzeului Bucovinei din Suceava, OSF Global Services și Assist Software va evalua capacitatea studenților de a propune soluții eficiente și creative pentru tema propusă.
Echipa de organizatori, prof. univ. dr. ing. Adrian Graur şi prof. univ. dr. ing. Radu-Daniel Vatavu, vede în această competiție răspunsul pe care Universitatea „Ştefan cel Mare” din Suceava îl dă eforturilor manifestate în plan internaţional pentru derularea celebrelor evenimente de tip „hackathon” prin măsurarea unei noi mărimi fizice a dezvoltării în domeniul IT, și anume creativitatea tehnică pe unitatea de timp. Sponsorii concursului din acest an sunt Assist Software, OSF Global Services și Global Design.